W mojej kuchni

Lekkie risotto z warzywami

image_pdfimage_print

Zapraszam do przetestowania mojego przepisu, na niskokaloryczne pyszne risotto z warzywami. Danie przyrządziłam bez grama tłuszczu. Kaloryczność całości wynosi około 660 kalorii. Wszystko podzieliłam na trzy porcje, z czego jedna posiada wartość energetyczną tylko 220 kalorii. Risotto przeważnie jem na obiad lub kolację. Ciepły sycący i pyszny posiłek dodaje mi sił, i zdrowej energii bez zbędnych kalorii. 

Potrzebujesz: 

  • ryż – 100 g
  • pieczarki – 30 g
  • jedna cukinia
  • jedna czerwona papryka
  • zielony groszek z wody – 100 g (kupuję mrożonki)
  • kukurydza – 100 g (z puszki, bądź sezonowo z kolby)
  • świeża bazylia – dla ozdoby i aromatu
  • sól, pieprz, granulowany czosnek – do smaku

Przygotowanie: 

Ugotować ryż. Pieczarki posiekać i odparować na suchej patelni. Dodać do ugotowanego ryżu. Następnie posiekać cukinię i paprykę – udusić na patelni razem z groszkiem i kukurydzą. Warzywa połączyć z ryżem. Doprawić do smaku ulubionymi przyprawami, podawać z listkami świeżej bazylii.

Życzę smacznego 🙂

Ania 

IMG_9653

IMG_9654

600total visits,3visits today

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Aby dodać komentarz rozwiąż zadanie * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

CommentLuv badge